HTML

Tükör neked - nekem

Rólam,rólad, tehát az életről mi másról? :-)

Friss topikok

Linkblog

Archívum

2008.06.12. 14:50 Sir_Egg

Lecsendesedés..

Újabb csendes délután,lakótársam játszik több mint 3 órája a masináján. Érdekes, én is voltam így,elragadott a gépezet,s szippantott magába jó mélyen. Élveztem minden pillanatát,s mecsről mecsre az adrenalin fokozódását. Menekülés volt e vagy sem? Valahol biztos,hogy igen,hisz kevésbé tükrözi az életet,mint mondjuk egy kiadós tenisz.  Hmm squasholni még lenne is kedvem,majd rá is keresek a neten. Talán van ebben a városkában ilyesmire lehetőség, ideje ugyebár kicsit aktívabbá tenni a testet,s még egy jó erőnlétre is szerttehetek. Ugyebár ez is félelmem valahol,na de miért is?
Talán mert az egyik a másik rovására mehet, valamiért így érzem,bár lehet,hogy agyam kis játéka.
A zuhanyzás ma reggel ismét finoman telt, megéltem a pillanatát,s a víz éltetö energiáját. Szinte simogattak a cseppek,majd a hajmosás következett. Kezemre vigyáznom kellett ugyebár,de már egész szépen gyógyul. Hétfőn kiszedik a varratokat,aztán irány a munka. Hiányzik, nem túl jó ez a tétlenség,de azért igyekszem az időt hasznosan tölteni,s az angolt megint előfogom venni.
Fizetésem szépen rácsordult a számlámra,de egy kicsit túlköltekeztem mostanában. Szép új laptop ugyebár kellett. Persze az ember megvan enélkül is,de úgy éreztem, ezt megengedhetem magamnak, s legalább segitő kezet nyújt sokmindenben. Akár a kapcsolat fenttartást nézem,akár ezeket a kis elmélyüléseket magam szempontjából. Amiket itt olvashattok ugye, már ha olvassák. Végülis nem lényeges ez, azért kívántam itt csak megjelenni,hogy hátha más is magába tekint kicsit, vagy csak tanításul szolgálhat mind az olvasó és szerény személyem között. Nos ezekről jobb személyesen társalogni,de ez nekem ritkán szokott menni. Miért? Elveszik a figyelmem, vagy csak zavaromban nem tudom magam megélni. Mihelyst alkalmam nyílik rá megfogom próbálni.
Az idö egész hangulatos most, amolyan kis befelé fordulós, sétáltam is egyet,ami egész jólesett. Aztán megerett az eső,s el is állt, de legalább frissitette kicsit a fülledtséget. Így most mélyeket szippantok eme üdeségből, s hátradölve élvezem ki ezeket a perceket. Hmm de csend lett.. :)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://tomirror.blog.hu/api/trackback/id/tr61516564

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása